Emma talar ut...



- Jag tycker det är VIDRIGT med killar som inte har något bättre för sig än att försöka ragga upp småtjejer. Vare sig det är ute eller över internet,är det äckligt! Spelar ingen roll om "killen" är ung själv. Säger tjejen nej så acceptera det! Fortsätt inte i månad efter månad att kontakta tjejen via sms eller fb, eller vad det nu är. Låt oss vara! Förstår att det är svårt att acceptera att du inte är så populär som du tror! Och ledsamt nog går du inte hem hos alla tjejer! Du kan inte få alla, som du ibland verkar tro! jag vill inte ha något med dig att göra! Tjejer jagar efter dig, välj några av dom billiga tjejerna då! dom är billiga horor och det är inget jag vill betraktas som, så låt mig vara! Din vidriga människa du ÄCKLAR mig! 
 

Det jag ville komma fram till var att, snälla tjejer! Gå inte på allt som killar skriver/säger! Det är inte okej att bli utnyttjad på det sättet! stå på er! va starka! Jag menar, vem tror killen att han är om han skriver på det sättet till dig! Andra sidan, vem fan tror han du själv är! billig, nej! så visa då att du inte vill ha honom!
Säger inte att alla killar är såhär, men dom finns fortfarande. Och tjejer blir sårade,utnyttjade och får rykten efter sig pga det!  SÅ TJEJER VAR STARKA HÅLL IHOP! Kyss!

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0