Not for me!



* Jag gifter bort mig till en ful,äcklig, tjock mångmiljardär. Och vi flyr sedan till Mexico och bor vid havet. Skaffar 7 barn vid namn Carlos-junior. Carlos-den andre, Carlos-den tredje. osv. Jag är hemmafru och undervisar barnen hemma. Visst för pengarnas skull men ett snyggt yttre måste man trots allt ha för att ens tänka tanken att gifta sig med mig.

*Jag flyr helt ensam till Ukraina, och tycker att man borde ta hand om stadens gator. Så frivilligt börjar jag ta fram städhinken, och sopar,plockar,och fixar fint bland de mörka gränderna. Jag bor också precis under reningsverket bara för att jag ÄLSKAR lukten av syror och gift. Tycker det är uppfriskande med den finfina naturen runt renigsverket dessutom!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0