Nothing you do can pull us apart..

Ni vet ibland, när man känner sig nere även fast man är löjligt lycklig just då.
Så känner jag nu. Även fast jag är sjukt lycklig, så är jag samtidigt såå nere.
Varför? - Jo för människor tror man kan behandla folk hursomhelst. Behandlar en som en tom känslokall jag vet inte vad. Alla har känslor kan inte människor inse det! Bara tänka vettigt för en gångs skull. Vad är problemet för vissa? Jag är ledsen men jag har känslor, jag har ett hjärta, och ett vettigt tänkande. Fast egentligen är jag så jävla stolt över det. För hellre blir jag sårad, besviken, förådd och ljugen rakt upp i ansiktet själv. Än att gå där känslokall, utan hjärta och göra allt detdär mot andra människor. Det finns inte i min värld att kunna såra någon så djupt som folk har sårat mig. Det går inte!  Det är sjukt, egoistiskt, och känslokallt! Hur kan man vilja såra någon? hur kan man vilja göra illa någon på det sättet? Jag har KÄNSLOR och jag är STOLT!!
Jag är stolt över att jag är den som gråter, jag är stolt över att jag är den som kämpar. Istället för att vara den tjejen som folk ser ner på, som inte känner någonting! Som inte gör något vettigt med sitt liv!  Jag gör fel, Du gör fel, Alla gör fel! Det är en självklarhet! Men gör det bästa av situationen. Lär dig en läxa! Ha dåligt samvete, det är det enda sättet du känner ånger på. Och till en början ska du ha ånger, sen går du vidare. Medvetandes om vad du gjort! Men du kände fortfarande den där ångern, Det där onda i magen, Den otroligt jobbiga huvudvärken, Ditt snurrande huvud. Du visste att du gjort fel och du skäms! DU mådde dåligt en period. Tills du insåg att du faktiskt aldrig någonsin skulle vilja göra något sånt igen. Så gå därifrån stolt över att du hade de där känslorna! Över att du var den som hade hjärtat med dig hela vägen! Att du va den smarta! Att du va den tjejen som ångrade sig!
Tänk dig att situationen var annorlunda, Att du var tjejen som inte kände något, Du ångrade dig inte, Du visade dig tuff, Du spottade på alla andra, Du tyckte du va bäst, Du skrattade åt de som hänt. Skulle du inte må så mycket sämre av att vara den personen? Jo det skulle du! Och jag kan säga det, för jag själv ser ner på sånna människor, jag önskar dom det bästa, men de är skrattretande hur man kan gå där så kall utan att känna något!
Jag skiter fullständigt i vad andra tycker,tänker och säger! Eller nä nu ljuger jag. Jag skiter inte i det, jag tänker över det men väljer att inte ta åt mig. På så sätt är du den kloka! Låt folk kalla dig tönt, om så nu skulle vara läget. Men glöm inte att du är tönten med känslor! Den starkaste utav dom! Den tjejen med självrespekt!  
För det är faktiskt precis den personen som i princip ALLA egentligen vill vara.

Jag ville bara skriva av mig lite! Tack..


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0